Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Na jakiej zasadzie działa serwis travelbenefit?

Travelbenefit jest nowoczesnym programem lojalnościowym dla osób podróżujących. Nie musisz zbierać punktów ani czekać na nagrody. Dzielimy się z Tobą prowizją którą płacą serwisy internetowe za sprzedaż usług i wynajem noclegów. Dzięki temu za wszystkie zakupy i rezerwacje dokonane za pośrednictwem travelbenefit otrzymujesz zwrot części wydatków.

Czy konieczna jest rejestracja w programie?

Zasady korzystania z programu uprościliśmy do maksimum. Wystarczy tylko podać adres e-mail. Dzięki temu nie musisz pamiętać kolejnego hasła. Po naliczeniu pierwszego zwrotu wydatków otrzymasz od nas maila z prośbą o podanie numeru rachunku i odbiorcy przelewu. Numer rachunku jest przypisany do Twojego adresu e-mail. Dzięki temu wiemy komu mamy wysłać przelew. Korzystając z serwisu loguj się podając swój adres e-mail.

Jak korzystać z ofert aby otrzymać zwrot?

Wystarczy stosować kilka prostych zasad. Przede wszystkim przed skorzystaniem z oferty zapoznaj się z jej warunkami. Twoja przeglądarka musi mieć włączone cookies (ciasteczka). Twoje zakupy/rezerwacja są przypisywane do Twojego adresu e-mail dzięki ciasteczkom lub zakodowanego id w linku do strony Partnera. Wyłącz dodatki blokujące reklamy (ad-block) na stronie travelbenefit. Takie dodatki mogą powodować błędne działanie plików cookies i uniemożliwiać prawidłowe przypisanie zakupów do Twojego adresu-email. Zawsze przed dokonaniem zakupu/rezerwacji wejdź na stronę Partnera za pomocą linku na stronie travelbenefit. Jeżeli przypadkowo zamknąłeś przeglądarkę należy ponownie wejść na stronę Partnera poprzez przycisk na stronie travelbenefit. W ten sposób masz pewność, że jesteś na właściwej stronie. W przypadku Booking.com, na stronie głównej Booking jest widoczne logo travelbenefit. Widoczne logo jest potwierdzeniem, że robiąc rezerwację noclegów otrzymasz zwrot wydatków.

Dokonałem rezerwacji poprzez link w travelbenefit. Jak mogę sprawdzić czy wszystko przebiegło poprawnie i otrzymam zwrot?

Po dokonaniu rezerwacji lub zakupu otrzymasz od nas e-mail potwierdzający, że rezerwacja została dokonana poprawnie. E-mail wysyłany jest maksymalnie w ciągu kilku dni od dokonania rezerwacji. Jeżeli nie otrzymałeś takie e-maila w ciągu 5 dni to skontaktuj się z nami.

Dlaczego po dokonaniu rezerwacji/zakupu muszę czekać na zwrot?

Podany czas oczekiwania na zwrot jest maksymalnym okresem w ciągu którego otrzymasz przelew. W większości przypadków zwrot otrzymasz wcześniej. Na czas oczekiwania ma wpływ konieczność potwierdzenia płatności za zakup/rezerwację. Za noclegi zazwyczaj płacimy po zakończeniu pobytu. Następnie hotel dokonuje rozliczenia z serwisem/wyszukiwarką. To wszystko trwa kilkanaście/dziesiąt dni. Dokładamy jednak wszelkich starań aby zwroty były wypłacane jak najszybciej.

Ile wynosi maksymalna kwota zwrotu?

Maksymalna kwota określona jest dla pojedynczej rezerwacji/zakupu i wynosi 760zł. Nie ma żadnych innych limitów.

Czy jest minimalna kwota zwrotu?

Nie ma minimalnej kwoty - przelew wykonywany jest za każdą rezerwację/zakup, niezależnie od kwoty zwrotu.

Czy ceny noclegów w Booking.com po przejściu poprzez travelbenefit są takie same jak po bezpośrednim wejściu na stronę Booking?

Tak, wszystkie ceny są takie same. Dlatego warto korzystać ze zwrotu wydatków :-) W przypadku Booking.com warto zapisać się do programu Genius, dzięki któremu w wybranych hotelach otrzymasz nawet 10% zniżki. Za rezerwacje z taką zniżką również otrzymasz zwrot części wydatków.

Czy zwrot wydatków łączy się z innymi promocjami dostępnymi na stronach Partnera?

Tak, zwrot wydatków jest naliczany niezależnie od innych promocji, chyba że wyraźnie określono to w opisie oferty na stronie travelbenefit.

Korzystam z telefonu z systemem Android. Po kliknięciu w "Skorzystaj ze zwrotu" na stronie z ofertą Booking otwiera się aplikacja mobilna Booking.com. Czy za rezerwacje dokonane w aplikacji mobilnej otrzymam zwrot?

Tak, jeżeli uruchomisz aplikację mobilną Booking.com za pomocą przycisku "Skorzystaj ze zwrotu" na stronie Travelbenefit, to za rezerwacje w aplikacji mobilnej Booking.com otrzymasz zwrot.

Czy korzystając ze zwrotu wydatków za noclegi w hotelach AccorHotels (np. Ibis) mogę zbierać punkty w klubie Le Club AccorHotels?

Tak, zwrot wydatków jest naliczany niezależnie od punktów w programie Le Club Accorhotels. Informacje o naliczaniu punktów podane są na stronach Accorhotels przy każdej ofercie.

Nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji w serwisie. Dlaczego?

Sprawdź czy wpisałeś poprawny adres e-mail. W tym celu otwórz stronę travelbenefit na urządzeniu na którym wpisałeś e-mail. Jeżeli nie usuwałeś historii przeglądania powinieneś zostać automatycznie zalogowany do serwisu, a adres e-mail będzie widoczny w górnym menu. Jeżeli wpisałeś nie poprawny adres to wystarczy się wylogować i wpisać poprawny adres na stronie dowolnej oferty dostępnej w serwisie.

Jak mogę zmienić numer rachunku do przelewu zwrotów?

To proste :-) Wystarczy, że z adresu e-mail dla którego chcesz zmienić numer rachunku wyślesz do nas maila z nowym numerem rachunku.

Jak mogę sprawdzić historię naliczonych zwrotów?

W tym celu wystarczy napisać do nas e-mail z prośbą o przesłanie historii. E-mail musi być wysłany z adres dla którego ma być przygotowane zestawienie. Udostępniamy historię za maksymalnie 12 miesięcy.

Mam więcej pytań. Czy mogę się z wami skontaktować?

Oczywiście! Tutaj znajdziesz formularz kontaktowy oraz numer telefonu.